شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها

  • Saturday, 1st January, 2011
  • 14:29pm

جهت اطلاع شما، شرایط و مقررات استفاده از سرویسهای اوستا هاست را، بر روی سایت قرار داده ایم. شما در هر زمان با مراجعه به این صفحه میتوانید از آخرین تغییرات در این شرایط مطلع گردید. اگر چه سعی میشود تا هرگونه تغییرات در این شرایط را از طریق ایمیل به اطلاع شما برسانیم، ولی مسئولیت اطلاع مداوم از این شرایط به عهده شماست.

شرایط و قوانین استفاده از تمامی خدمات و محصولات اوستا هاست
این توافقنامه توسط و ما بین شركت شبکه گستر اوستا (مسئولیت محدود) به شماره ثبت 49172 كه در این توافقنامه "اوستا هاست" نامیده میشود از یك طرف و شما (یا قیم؛ وكیل؛ نماینده؛ وارث و یا جانشین شما) كه در این توافقنامه "مشترك" و یا "کاربر" و یا "مشتری" و یا "خریدار" نامیده میشوید از طرف دیگر، تنظیم شده و قابل اجرا می باشد.
ورود به سایت اوستا هاست؛خرید هریک از خدمات و یا محصولات اوستا هاست؛ استفاده از هریک از سرویسهای رایگان و غیر رایگان اوستا هاست و یا انجام هرگونه معامله؛ تعامل و یا تراکنش با اوستا هاست و تمامی پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران؛ وابستگان و تمامی زیرمجموعه های اوستا هاست مستلزم پذیرش تمامی بخش های این قوانین بوده و در صورتی که شما با بخش و یا تمامی این قوانین موافق نمی باشید باید از وب سایت اوستا هاست خارج شده و دیگر به آن بازنگردید و هیچ کدام از سرویس های اوستا هاست را استفاده ننموده و هیچ یک از محصولات و خدمات اوستا هاست را خریداری ننمایید.
1-توافقنامه
مشترك متعهد میشود كه تمامی بند ها و شرایط این توافقنامه را رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات اوستا هاست را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور كامل و تا زمانی كه از خدمات و محصولات استفاده می كند و از مزایای آن بهره می برد، اجرا شود. چنانچه مشترك در استفاده از محصولات و خدمات اوستا هاست انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی اوستا هاست مسترد نمی گردد (به استثنای موارد بند 45 این توافق نامه). مشترك می پذیرد كه در صورت تمایل به قطع استفاده از خدمات اوستا هاست مسئول خواهد بود كه این موضوع را به اوستا هاست اطلاع دهد.
2-منابع سرور
هر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور (مانند CPU، Ram؛HDD و پهنای باند یا شبکه) استفاده کند متوقف خواهد شد و کاربر موظف خواهد بود میزان مصرف سرویس خود را از منابع سرور تا حد استاندارد کاهش دهد تا سرویس کاربر مجدد فعال گردد. اوستا هاست بسته به شرایط سرور تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود به این صورت که هیچگاه سرویس کاربر نباید باعث ایجاد اختلال در سرور و یا ایجاد کندی و یا کاهش کیفیت سرویس کاربران دیگر بر روی آن سرور گردد. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و یا سرعت سرور یا شبکه شود تا زمان رفع این مورد متوقف خواهد شد. اوستا هاست در بعضی موارد این موضوع را با اخطار قبلی انجام می دهد تا وب سایت کاربر متوقف نگردد اما در مواردی که این موضوع باعث ایجاد اختلال در سرور و یا کاهش کیفیت و یا سرعت سرویس کاربران دیگر موجود بر روی آن سرور گردد اوستا هاست بدون اخطار قبلی سرویس کاربر را برای بیست و چهار تا هفتاد و دو ساعت ساعت متوقف خواهد نمود و سپس بنا به تشخیص ممکن است اخطارهای لازم را برای کاربر ارسال نماید تا کاربر نسبت به رفع مشکل وب سایت خود اقدام نماید.
3-خبرنامه، ایمیلهای گروهی، ایمیلهای تبلیغاتی و اسپم
ارسال ایمیل انبوه از سرویس های اوستا هاست ممنوع است. منظور از ایمیل انبوه ارسال ایمیل بیش از ۱۰۰ عدد در ساعت و ۵۰۰ عدد در روز است. ارسال ایمیل تبلیغاتی حتی برای یکبار از تمامی سرویس های اوستا هاست ممنوع است. ارسال هرگونه ایمیل تبلیغاتی یا گروهی، صرف نظر از باری که بر روی میل سرور ایجاد می کند ممنوع می باشد. همچنین هر وب سایت نمی تواند بیش از پانصد ایمیل در روز ارسال کند و این ایمیل ها به هیچ عنوان نباید شامل ایمیل های (تبلیغاتی؛ خبرنامه؛ اطلاع رسانی جمعی یا گروهی یا عمومی و یا انفرادی ) باشد. سرویس متخلف بلافاصله معلق شده و پس از بررسی و تشخیص علت توسط اوستا هاست؛ برای همیشه قطع خواهد شد. در مواردی که سرویس کاربر نیاز به تعداد بیش از پانصد ایمیل در روز دارد؛ باید حتما از قبل قرارداد کتبی با اوستا هاست برای ارسال ایمیل بیشتر منعقد کند.
4-انتقال به غیر
مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز كتبی از شرکت اوستا هاست، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه و یا هریک از محصولات و خدمات اوستا هاست را به دیگری واگذار نموده یا وكالت دهند. به طور کل انجام هرگونه نقل و انتقال محصولات و خدمات اوستا هاست نسبت به عین؛ بخش و یا منافع آن به هر طریق شامل انتقال قطعی؛ رهنی؛ اجاره ای؛ شرطی؛ صلح حقوق؛ اقرار؛ وکالت؛ وصایت و حق تقسیم اموال تنها با اجازه کتبی اوستا هاست امکانپذیر می باشد. در صورت انجام هرنوع نقل و انتقال بدون اجازه کتبی اوستا هاست نقض این تعهد نامه رخ داده است و دریافت کننده محصولات و خدمات دارای هیچ گونه حقی نبوده و کاربر انتقال دهنده مسئول خواهد بود.
5-اطلاعات صحیح
مشترك موافقت می نماید كه با به روز نمودن اطلاعات خود هنگام استفاده از خدمات و محصولات اوستا هاست اطلاعات صحیح در اختیار اوستا هاست قرار دهد و اوستا هاست برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترك از اطلاعات ارائه شده توسط مشترك استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی كه ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا اوستا هاست شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعت شما داشته باشد اوستا هاست به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترك را قطع و حساب وی را مسدود نماید.
6-امنیت حساب
مشترك متعهد می گردد كه محرمانه بودن كلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی كه بوسیله حساب مشترك انجام گیرد به عهده خود مشترك است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به اوستا هاست اطلاع داده شود.بدیهی است اوستا هاست هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان كه بر اثر استفاده فرد دیگری از كلمه عبور و یا حساب مشترك با و یا بدون اطلاع مشترك انجام شده نمی پذیرد.مشترك میبایست به دلیل امنیتی اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام كاربری و كلمه عبور خود احتیاط نماید.
7-دامنه های تحت www.nic.ir
تمامی دامنه ای تحت ir توسط پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی(www.nic.ir) به عنوان متولی این موضوع در کشور ثبت می گردند و اوستا هاست کارگزار ثبت این نوع دامنه ها می باشد.کاربر موظف به اجرای کامل و بی نقص تمامی موارد مندرج در راهنمای ثبت دامنه های تحت www.nic.ir شامل دامنه های ir و تمامی موارد دیگر می باشد در صورت عدم رعایت کامل راهنما مسئولیت تمامی موارد دیگر به عهده کاربر می باشد. همچنین کاربرانی که اقدام به انجام هرگونه عملیات در رابطه با این نوع دامنه می نمایند موظف به رعایت تمامی بندهای موافقت نامه پژوهشگاه دولتی دانشهای بنیادی(www.nic.ir) به آدرس اینترنتی http://www.nic.ir/Domain_Register_Policy.html می باشند در این مورد تمام کاربران موظف به دریافت کامل راهنما چه از طریق وب سایت و چه از طریق بخش فروش می باشند و عدم درک و تفهیم این راهنما و موافقت نامه و یا عدم دریافت و یا عدم مطالعه آن رافع مسئولیت کاربران نمی باشد.

8-تهدید علیه اوستا هاست
چنانچه استفاده مستقیم ویا غیر مستقیم مشترك از محصولات و خدمات اوستا هاست منجر به اقدام و یا تهدید قانونی مستقیم ویا غیر مستقیم علیه اوستا هاست، شركتهای وابسته و یا شركاء گردد، اوستا هاست مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات به ادامه سرویس دهی به مشترك خود خاتمه دهد.
9-مالكیت معنوی
كلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالكیت معنوی اوستا هاست متعلق به اوستا هاست است. مشترك موافقت می كند كه هیچ سود یا امتیازی در این مالكیت معنوی به وی منتقل نمی شود و متعهد می شود كه هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد كرد.
مشترك درك و موافقت می كند كه كلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویه ها و وب سایت اوستا هاست مانند سایر حقوق و قوانین مالكیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران می باشد و اوستا هاست صادر كننده امتیاز آن صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ می دارد، همچنین مشترك درك و موافقت نموده است كه از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح كتبی از اوستا هاست یا صادركننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالكیت یا پروانه دیگر بوسیله این توافق نامه به مشترك واگذار نشده است.
10-ضامن تعهدات
مشترك یا هر شخص دیگر كه به نمایندگی ازمشترك این توافقنامه را با عمل ورود به سایت اوستا هاست یا تهیه هریک از سرویس های اوستا هاست یا انجام هرگونه معامله و یا تراکنش با اوستا هاست و یا عمل تائید در مراحل خرید، به صورت الكترونیكی امضا مي‌نماید، بدین وسیله اعلام مي‌كند و متعهد مي‌شود كه داری حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه میباشد و هیچ‌ یك از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد مي‌شود كه 18 سال یا بیشتر سن دارد و یا وكیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد كرد و تضمین مینماید تمامی مفاد این قوانین را مطالعه نموده و درک کرده است .
11-پرداخت غرامت
مشترك توافق مي‌كند كه از اوستا هاست؛ پیمانكاران، نمایندگان، كارمندان، مدیران، سهامداران و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوكاله كه ناشی از ادعا، عملكرد و یا تقاضی شخص ثالث در ارتباط با مشترك (شامل نمایندگان مشترك و یا هر فرد دیگر كه از اشتراك، محصولات یا خدمات مشترك با و یا بدون اجازه مشترك، استفاده از خدمات و محصولات كه مشترك از اوستا هاست خریداری نموده است) و یا نقض مفاد توافقنامه‌های موجود در این توافقنامه باشد، محافظت كرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید. علاوه بر این مشترك موافقت مي‌نماید كه از اوستا هاست در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق ‌الوكاله كه ناشی از نقض ضمانتها ذكر شد و در این توافقنامه به هرگونه عملكرد خلاف از جانب مشترك، هر ادعایی مبنی بر اشتراك شما به كپي‌رایت؛ علامت تجاری، حق مالكیت معنوی شخص دیگر باشد محافظت كرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامتهایی است كه مشترك از طرف خود پرداخت مي‌نماید.
12-اقدام قانونی علیه اوستا هاست

کاربران اوستا هاست تعهد می نمایند چنانچه شكایتی علیه اوستا هاست در حال اجرا یا ارسال داشته باشند بصورت کتبی اوستا هاست را از این موضوع مطلع گردانند و از اوستا هاست رسید دریافت نمایند. قصور از جانب مشترك در مورد ارسال این اطلاعیه به اوستا هاست به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. مشترك متعهد مي‌شود كه در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله اوستا هاست را جهت كنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور كامل با اوستا هاست همكاری نماید.
13-قوانین حاكم،محل دادرسی؛ عدم اجازه شكایت
مشترك موافقت مي‌نماید كه محل دادرسی پرونده‌های مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط اوستا هاست در دادگاه یا دادسرا یا شورای حل اختلاف یا شورای صنفی اصفهان و یا كمیته مبارزه با جرائم رایانه ی واقع در تهران باشد. مشترك مجاز نخواهد بود در مسائلی كه در این توافقنامه مطرح شده اند شكایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد.
14-ابلاغ های قانونی
كلیه ابلاغها و اعلانات اوستا هاست (به‌جز موارد نقض توافقنامه) در وب‌سایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الكترونیك و یا آدرس پستی مشترك ارسال مي‌شوند. اعلانات و ابلاغهایی مشترك به اوستا هاست میبایست حتما یک نسخه به پست الكترونیك موجود در سایت اوستا هاست و در صورت لزوم علاوه بر ارسال به پست الکترونیک از طریق پست سفارشی به آدرس دفتر مركزی ارسال گردد.
15-عناوین
عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود‌داشته باشد، مفاد قرارداد میبایست مرجع عملكرد قرار گیرند .
16-توافقنامه كامل
توافقنامه حاضر شامل رویه‌ها و توافقنامه‌هایی كه در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد كامل و تنها قرارداد بین مشترك و اوستا هاست برای محصولات و خدمات اوستا هاست تلقی مي‌گردد.
17-تفكیك‌پذیری
بخشهای این قراداد تفكیك‌پذیر میباشند. در صورتی كه بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجریی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیكترین شكل به متن اصلی تفسیر مي‌گردد و سایر قسمتها و شریط توافقنامه به طور كامل لازم‌الاجرا هستند.
18-سلب اختیار
عدم اجرای بخشی از شریط این توافقنامه و توافقنامه های ضمیمه آن توسط اوستا هاست در مقابل مشترك یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از اوستا هاست نمي‌باشد.
19-وضعیت اضطراری
اوستا هاست همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام مي‌دهد با این همه مشكلات تفكیكی خاص و سایر عوامل خارج از كنترل اوستا هاست هر از چندگاهی ممكن است منجر به وقفه در سرویس‌دهی اوستا هاست گردند. مشترك موافقت مي‌نماید اوستا هاست را برای نتایج این وقفه‌ها مسئول نداند.
20-خسارت و رفع مسئولیت
اوستا هاست تعهد می نماید تمامی خدمات ذکر شده در وب سایت یا قراردادهای کتبی را پس از سفارش و انجام کامل پرداخت سرویس/محصول/قرارداد به کاربر ارائه دهد یا در صورت عدم انجام سفارش/قرارداد مبلغ دریافت شده را به حساب کاربر بازپرداخت کند. تمامی خدمات اوستا هاست به همان شکلی که هستند ( AS IS ) ارائه می شوند و هیچگونه ضمانت صریح و ضمنی (اضافه بر مواردی که در وب سایت قید گردیده) شامل آنها نمی گردد. ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند انجام سریع و بدون نقص سفارش؛مطابق نیاز خریدار بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت کامل و غیره... ارائه نمی شود. همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای اوستا هاست که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند. اوستا هاست هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. اوستا هاست نهایت سعی خود را در جهت ارائه خدمات به بهترین نحو ممکن مینماید و تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی شامل (و نه محدود به) هرگونه ایرادات نرم افزاری یا سخت افزاری؛ مشکلات شبکه اینترنت و ارتباطات سایت؛ بروز خطا در طی انجام سفارش ثبت دامین یا دیگر سرویسها؛ تاخیر در انجام سفارشات؛ هرگونه نقص در ارائه خدمات توسط افراد یا شرکتهای طرف قرارداد اوستا هاست؛ موارد فورس ماژور و غیره ... نخواهد بود.
اوستا هاست تحت هیچ شرایطی در برابر هر نوع خسارت مستقیم و غیر مستقیم که از سرویسها و یا خدمات اوستا هاست متوجه فرد و یا افرادی گردد مسئول نمي‌باشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض ضمانت (صریح یا ضمنی)‌، نقض توافقنامه و رویه‌های جانبی آن بوده و یا عدم توانایی مشترك در استفاده از محصولات و یا خدمات اوستا هاست باشد. اگر چه اوستا هاست احتمال چنین خسارتی را گوشزد كرده باشد، برخی شرایط مسئولیت در برابر خسارت ممكن است از حالات فوق مستثنی گردد كه در چنین شرایطی مسئولیت اوستا هاست محدود به قانون مي‌گردد.
کاربر موافقت مي‌كند كه در هر شرایطی سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع سرویسها حداکثر معادل هزینه پرداختی در آخرین دوره پرداخت سرویس/محصول/قرارداد (هزینه خدمات یا کالایا قرارداد پرداخت شده برای آخرین دوره زمانی) توسط خریدار بوده و شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت. تمامی مشتریان ، کاربران و مشترکان اوستا هاست موظف به پذیرش این ماده بوده و در صورت عدم پذیرش هرگز نباید هیچکدام از محصولات و یا خدمات اوستا هاست را سفارش داده یا خریداری نمایند.
تمامی موارد مرتبط با کاربران شامل محتوای وب سایت کاربران، نحوه استفاده آنها از خدمات اوستا هاست و اطلاعات و داده های استفاده شده توسط کاربران و بطور کل تمامی مواردی که توسط کاربران اقدام شده باشد به عهده کاربر بوده و هیچ شخص ثالثی حق اقدام قانونی علیه اوستا هاست را ندارد و در صورت لزوم اقدام قانونی تنها علیه کاربر باید انجام شود
بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی كه از طریق حساب مشترك انجام می گیرد، چه بوسیله خود مشترك و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترك میباشد. اوستا هاست از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترك با و یا بدون اجازه مشترك خودداری می كند.
21-اسکریپتها
قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و وب سایت متخلف برای همیشه قطع می گردد.
22-نصب Chat room
Chat room ها معمولا به میزان بالایی از منابع یک سرور را مصرف می کنند بنابراین امکان نصب آنها بر روی سرویسهای اشتراکی وجود ندارد. کاربرانی که نیاز به نصب Chat room دارند می بایست از سرویسهای اختصاصی اوستا هاست استفاده نمایند.
23-IRC

انجام IRC بر روی کلیه سرویسهای اوستا هاست اکیدا ممنوع بوده و اوستا هاست ضمن قطع سرویس متخلف، حق پیگرد قانونی را برای خود محفوظ می دارد.
24-بکاپ یا نسخه پشتیبان داده ها
اوستا هاست در تمامی سرویس های خود اقدام به تهیه نسخه پشتیبان بصورت دوره ای می نماید اما این نسخه پشتیبان صرفا جهت استفاده اوستا هاست می باشد. به طور کلی مسئولیت تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات با خود کاربران بوده و همه کاربران می بایست نسخه پشتیبان کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای اوستا هاست نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل مسئولیت به عهده کاربر خواهد بود و کاربر موظف است اطلاعات را از پشتیبان های تهیه شده توسط خودش بازگرداند. این ماده شامل تمامی سرویس های اوستا هاست بدون استثنا خواهد بود و حتی در صورتی که در ویژگی های یک سرویس بک آپ گیری هم قید گردیده باشد صرفا جنبه بک آپ گیری داخلی اوستا هاست را دارد مشتری نمی تواند از آن استفاده نماید و شامل این ماده خواهد بود و کاربر آن سرویس نیز موظف به تهیه بک آپ می باشد. در صورتی که امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از بک آپ های اوستا هاست موجود باشد این عمل با دریافت هزینه انجام خواهد شد و در صورتی که به هر دلیل امکان بازگرداندن اطلاعات کاربر از نسخه های پشتیبان اوستا هاست وجود ندارد هیچ مسئولیتی متوجه اوستا هاست نخواهد بود
25-پایگاه داده و ایمیل
حجم پایگاه داده و ایمیل تمامی سرویس های دارای این موارد؛ درصد مشخصی از کل فضای پلان اختصاص یافته می تواند باشد. و هیچ کاربری حق استفاده بیش از این مقدار را ندارد و کاربر باید پیش از تهیه سرویس مربوطه از میزان حجم کلیه موارد سرویس آگاهی پیدا نماید.
26-موارد منع استفاده
استفاده از سرویس های اشتراکی اوستا هاست برای هریک از موارد زیر اکیدا ممنوع می باشد و کاربر تعهد می نماید از سرویس اشتراکی خود برای هیچ کدام از عناوین زیر استفاده ننماید. در صورت مشاهده هریک از موارد زیر در سرویس های اشتراکی اوستا هاست سرویس کاربر مربوطه سریعا و بدون هیچ اخطار قبلی قطع خواهد شد و تمامی مبلغ پرداختی کاربر به عنوان جریمه توسط اوستا هاست ضبط خواهد شد.

Spidering
Crawlering
Mailing Scripts
HYIP
Mailing lists
Hot-Linking
Proxy
Bit Torrent
AutoSurf, PTC, PTS ,PPC sites
IP Scanners
Port Scanners
Fraudulent Sites
Brute force Programs/Scripts/Applications
leeching


27-استفاده غیر قانونی
کاربران متعهد می شوند تمامی قوانین جاری کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمایند. همچنین با توجه به قرار داشتن سرورهای اوستا هاست در کشورهای آلمان و انگلیس و کانادا و امریکا کاربران متعهد به رعایت تمامی قوانین سلبی مرتبط با اینترنت بین المللی و در کشورهای ایران؛ آمریکا؛ کانادا؛ آلمان؛ انگلیس و اتحادیه اروپا می باشند و عدم آشنایی کاربران با این قوانین رافع مسئولیت آنها نخواهد بود. به طور کل سرویسهای اوستا هاست می بایست در جهت مقاصد قانونی استفاده گردد. انتقال، نگهداری یا انتشار هر گونه اطلاعات یا داده که مخالف هر قانون اجرایی باشد یا مستقیما به تخلف از قانون خاصی کمک کند ممنوع است. این مورد می تواند شامل مواد زیر باشد (البته محدود به مواد زیر نیست)

    • قرار دادن هرگونه داده تحت پوشش قانون کپی رایت بدون مجوز
    • استفاده غیر مجاز از علائم تجاری دیگران
    • استفاده غیر مجاز از لوگو های دیگران
    • اهانت به هر شخص، گروه، سازمان، قوم یا کشور
    • انتشار اکاذیب علیه دیگران
    • کلاه برداری های اینترنتی و هرگونه عاملی که موجب فریب بازدیدکنندگان شود
    • سایتهای فعال در زمینه HYIP ویا دارای سیستم هرمی
    • ارسال ایمیل های ناخواسته (اسپم) به هر شکل
    • سعی در نفوذ یا حمله به سرورها یا سایت های اوستا هاست یا دیگران

28-استفاده غیر قانونی از سرور و شبکه
مختل كردن امنیت سیستم یا شبكه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی اوستا هاست حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد. نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبكه شامل موارد ذیل می شود: دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبكه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسكن یا آزمایش آسیب پذیری یك سیستم یا شبكه یا وب سایت، مداخله در خدمات ارائه شده به هر كاربر، میزبان یا شبكه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الكترونیكی، تلاش عامدانه برای پر كردن فضای یك سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و ...
29-ویروسها و سیر فعالیتهای تخریبی
استفاده از سرویسها یا تجهیزات اوستا هاست برای ایجاد یا ارسال ویروسها، كرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است.
30-مسائل جنسی
استفاده از سرویس های اوستا هاست برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.
31-ایجاد مزاحمت برای اوستا هاست و تمامی زیر مجموعه های اوستا هاست
در صورت ایجاد هرگونه مزاحمت برای اوستا هاست و تمامی زیرمجموعه های آن مانند کارمندان؛ وب سایت؛ گروه پشتیبانی و غیره به هر نحو شامل (تلفنی،ایمیلی،ارتباط اینترنتی و غیره) سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و اوستا هاست فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. اوستا هاست تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.
32-نشر اکاذیب علیه اوستا هاست و تمامی زیر مجموعه های اوستا هاست
در صورت نشر هرگونه اکاذیب علیه اوستا هاست و تمامی زیرمجموعه های آن به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) و یا تهمت و افترا به اوستا هاست به هر نحو شامل (الکترونیکی و غیر الکترونیکی) سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و اوستا هاست فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود. اوستا هاست تنها مرجع تشخیص این مورد خواهد بود.
33-اقدام علیه اوستا هاست و تمامی زیر مجموعه های اوستا هاست
در صورت هرگونه اقدام که بصورت مستقیم و یا غیر مستقیم به صورت مالی و غیر مالی شامل (منافع؛ اعتبار؛ شهرت و ...) اوستا هاست لطمه وارد نماید؛ سرویس کاربر سریعا؛ بدون اخطار قبلی و برای همیشه قطع خواهد شد و اوستا هاست فرد مذکور را به مراجع ذیصلاح معرفی خواهد نمود و همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به اوستا هاست خواهد بود.
34-حریم شخصی و اطلاعات محرمانه
به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. در کلیه این محیطها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه اوستا هاست تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از کاربران خود می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. اوستا هاست هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد.
35-مسئولیت کاربران
کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر کاربران اوستا هاست احترام بگذارند. اوستا هاست حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. ضمنا کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت
36-اقداماتی که اوستا هاست در صورت تخطی از این شرایط انجام می دهد
تخطی از هر یک از شرایط درج شده در این توافقنامه موجب تعلیق سرویس می شود. اوستا هاست تنها تشخیص دهنده تخطی از شرایط مندرج می باشد. در صورت عدم رعایت شرایط توافقنامه توسط کاربر اوستا هاست حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد. زمانی که اوستا هاست از تخطی یک کاربر از شرایط مندرج اطلاع پیدا می کند نسبت به بررسی فنی و یا حقوقی موضوع اقدام خواهد کرد در این زمان ممکن است برای جلوگیری از ادامه تخلف سرویس کاربر به صورت موقت قطع گردد. پس از تکمیل بررسی ها اوستا هاست بسته به نوع تخلف مجاز به محدودسازی، تعلیق یا قطع سرویس خاطی خواهد بود همچنین اوستا هاست در صورت لزوم حق پیگرد قانونی متخلف را نیز برای خود محفوظ می دارد. هر گونه عملی که در اینجا به آن اشاره نشده باشد ولی از نظر قوانین جاری کشور ایران؛ آمریکا؛ کانادا؛ آلمان؛ انگلیس و اتحادیه اروپا خلاف باشد نیز تخلف از شرایط خدمات محسوب می گردد. اوستا هاست هیچگونه وجهی به کاربران متخلف از شرایط خدمات تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود. همچنین کاربر متخلف مسئول جبران خسارت وارده به اوستا هاست خواهد بود
37-تغییرات در محصولات و خدمات اوستا هاست
اوستا هاست مجاز است در هر زمان که لازم باشد نسبت به حذف، اضافه، ارتقا، تعویض، تغییر و یا تغییر در تنظیمات هرگونه برنامه، نرم افزار، داده، سخت افزار، تجهیزاتی که به واسطه آنها به کاربران سرویس می دهد، اقدام نماید. این تغییرات ممکن است بر روی عملکرد برنامه های شخصی کاربران و محتویات سایت آنها تاثیرگذار باشد. در این حالت کاربر مسئول سازگار کردن مجدد برنامه خود با تغییرات جدید می باشد و اوستا هاست هیچگونه مسئولیتی در این رابطه ندارد.
38-برنامه های جانبی
اوستا هاست همیشه سعی بر انتخاب و تهیه بهترین برنامه های مورد نیاز جهت سرویس دهی به کاربران خود را دارد با این حال هر یک از این برنامه ها ممکن است دارای اشکالات و نواقصی باشند که اوستا هاست مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت علاوه بر این ممکن است برنامه مذکور کلیه نیازهای یک کاربر را برطرف نکند. مسئولیت استفاده از این برنامه ها بر عهده خود کاربر است.
ضمنا اوستا هاست هیچ تضمینی در رابطه با امکان نصب شدن یک برنامه خاص که توسط اوستا هاست ارائه نشده است را نمی دهد.
39-حقوق مالکیت معنوی اوستا هاست

کلیه اشخاص اعم از کاربران اوستا هاست و غیره بدون مجوز کتبی اوستا هاست مجاز به استفاده کلی یا جزئی از مطالب مندرج در این وب سایت به هرشکل ممکن، نمی باشند. همچنین استفاده از نشان تجاری و نام "اوستا هاست" به هر نوع و با هر پسوند و پیشوند بدون مجوز کتبی ممنوع می باشد و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.
40-حداقل سن
کلیه کاربران اوستا هاست می بایست حداقل 18 سال تمام داشته باشند. اشخاص صغیر می بایست توسط یکی از والدین یا قیم قانونی وی سرویس تهیه نمایند. شخصی که سرویس توسط وی برای شخص صغیر تهیه می گردد قانونا مسئول رعایت کلیه قوانین و شرایط خدمات اوستا هاست می باشد.
41-فورس ماژور
اوستا هاست هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با مشکلات حقوقی و غیر حقوقی دامنه و یا دامنه ها؛ قطعی ارتباط اینترنت جهانی و یا داخلی؛ مشکلات سراسری در اینترنت جهانی و یا داخلی؛ حملات و خرابکاری ها؛ مشکلات فنی ایجاد شده به واسطه اشتباه و یا ضعف عملکرد کاربر و به طور کل هر گونه اختلال ایجاد شده به واسطه شخص کاربر؛ موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای قانونی، دولتی؛ حکومتی و بین المللی و مسائل حقوقی خارجی مانند تحریم ها؛ مسائل حقوقی داخلی مانند محدودیت ها و دستورات و بخشنامه های دولتی و انواع سانسور؛ فیلترینگ و قطع دسترسی داخلی و بین المللی را به عهده نمی گیرد و تا زمان رفع مشکل، اوستا هاست هیچگونه تعهدی نخواهد داشت و در این موارد هیچگونه وجهی به کاربران تحت هر عنوان مانند ادعای خسارت یا هزینه مدت باقیمانده سرویس پرداخت نخواهد نمود.
42-روشها و نحوه پرداخت
کلیه هزینه های مندرج در وب سایت به صورت ریال یا تومان است همچنین کلیه صورت حسابها بر مبنای تومان ایران صادر می گردد. پرداخت ها به اوستا هاست به یکی از اشکال زیر صورت می گیرد:

    • واریز به حساب های معرفی شده در وب سایت یا قرارداد یا صورت حساب های صادره
    • پرداخت آنلاین توسط کارت های بانکی کشور از طریق درگاههای پرداخت آنلاین در سایت اوستا هاست

کلیه پرداختهای سفارشات خدمات/محصول سفارش داده شده در سایت اوستا هاست پس از تایید مالی توسط اوستا هاست در پرتال کاربران، در حساب کاربری کاربر در اوستا هاست ثبت خواهد شد. در صورت عدم ثبت پرداخت در پرتال مذکور، کاربر مسئول پیگیری می باشد. در صورتی که عدم پیگیری توسط کاربر موجب قطع سرویس یا حذف آن گردد، مسئولیتی برای اوستا هاست ایجاد نخواهد شد.
هزینه کلیه سرویس ها/خدمات/محصولات/قراردادها صرفا به یکی از طرق بالا به صورت کامل و در ابتدای دوره اخذ خواهد شد؛ مگر آنکه کتبا در قرارداد روش دیگری منظور شده باشد. اوستا هاست حق دارد تا زمان تسویه حساب کامل؛ ارائه یا انجام جزئی یا کلی خدمات/محصول/قرارداد را به تعویق بیاندازد. عدم پرداخت هزینه کامل سفارش/خدمات/محصول/قراداد پس از حداکثر دو ماه از تاریخ سفارش یا انعقاد قرارداد؛ تخطی از این شرایط قرارداد بوده و لغو سفارش و یا قرارداد توسط مشتری تلقی میشود و اوستا هاست حق قطع و عدم انجام جزئی یا کامل سرویس/خدمات/محصول/قرارداد را بدون اخطار قبلی و یا اجتناب از سرویس دهی را برای خود محفوظ می دارد.
43-تمدید
کلیه کاربران می بایست قبل از پایان دوره سرویس نسبت به تمدید سرویس خود اقدام نمایند. در غیر اینصورت پس از پایان دوره هیچ گونه اعتراضی مبنی بر قطع سرویس و یا حذف آن پذیرفته نمی باشد.
اوستا هاست قبل از پایان مدت قرارداد سعی خواهد نمود تا از طریق ایمیل به مالک سرویس اطلاع دهد ولی عدم انجام این اطلاع رسانی به هر دلیل موجب ایجاد هیچگونه حقی برای کاربر نخواهد شد.
44-تغییر در قیمت
اوستا هاست مجاز به تغییر در قیمت سرویس های خود به هر دلیلی می باشد و تغییر در قیمت در صورت حساب دوره بعد تمامی کاربران منظور خواهد شد.
45-بازپرداخت وجه
پس از ثبت سفارش  و پس از گذشت مدت زمان 7 روز گارانتي بازپرداخت در سرویس های سالانه و 48 ساعت در سرویس های ماهانه، مبالغ پرداختي بابت ميزباني وب به هيچوجه عودت نميگردد.

توجه : بازگشت وجه و مرجوع شدن سرویس تنها در صورت " وجود مشکل فنی غیر قابل حل " انجام پذیر هست.
 
توجه : در هنگام عودت مبلغ هزینه کارمزد پرداخت آنلاین + هزینه کارمزد انتقال مبلغ به حساب شما + کارمزد ایجاد اکانت ( 1500 تا 5000 تومان ) کسر و مابقی مبلغ بین 7 تا 10 روز کاری پس از طی مراحل حسابداری به حساب شما واریز خواهد شد.
 
توجه : سرویس های خدمات مانند سرور مجازی ، سرور اختصاصی و لایسنس ها به هیچ عنوان امکان بازگشت وجه نخواهند داشت قبل از خرید سوالات لازم را انجام و با دقت خرید نمایید. ( مدت زمان تحویل سرور های مجازی و اختصاصی بین 24 تا 72 ساعت می باشد )


تبصره ۱:
در صورتی که کاربر یک و یا چندین بند از قوانین این شرایط سرویس را رعایت ننماید بخش مرتبط با مهلت یک هفته ای عودت وجهه موجود در بند 45 لغو گردیده و هیچ مبلغی به هیچ عنوان به کاربر عودت نخواهد شد
تبصره ۲:
در صورت خریداری سرویس میزبانی مشترک (هاستینگ مشترک یا shared-hosting) برای دوره زمانی کمتر از ۱ سال؛ شرایط بازگشت وجه منتفی شده و مبلغی بازپرداخت نخواهد شد.
46-تغییرات آینده این توافقنامه
کلیه کاربران سرویسهای اوستا هاست موظف به رعایت کامل این شرایط می باشند. این شرایط جامع و کامل نبوده و اوستا هاست حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آنرا در هر زمان دارد. در صورت تغییر در این توافقنامه ؛ "تاریخ آخرین تغییرات" آن بروز خواهد شد و کاربر موظف است بصورت دوره ای این قوانین و شرایط را مطالعه نموده و از آن اطلاع یابد. عدم اطلاع کاربر از این قوانین رافع مسئولیت کاربر نخواهد بود. کاربر اعلام می دارد با تمامی تغییرات آینده این توافقنامه از ابتدا موافقت کرده است.
47-لغو سرویس از طرف کاربر
در صورتی که کابر به هر دلیل شامل عدم رضایت از کیفیت؛ یا عدم برآورده شدن نیاز؛ عدم آگاهی قبل از خرید؛ اشتباه در خرید و یا هر دلیل دیگری اقدام به لغو سرویس نماید هیچ مبلغی تحت هیچ شرایطی به کاربر بازگردانده نخواهد شد و تنها سرویس کاربر جهت جلوگیری از ایجاد صورتحساب تمدید لغو خواهد شد. تنها سرویس میزبانی از این شرایط مستثنی بوده و بر اساس بند 45 (بازپرداخت وجه) اقدام خواهد شد.
48-قانون حاکم
هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قراردادهای ارائه خدمات اوستا هاست بین مشتری و اوستا هاست، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و اوستا هاست در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخشهای قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.
49-آگاهی پیش از خرید
بر اساس بندهای 4 (خسارت و رفع مسئولیت) و 47 (لغو سرویس از طرف کاربر) این موافقت نامه و با توجه به تخصصی بودن سرویس ها و خدمات اوستا هاست؛ تمامی خدمات و محصولات اوستا هاست بصورت "همانگونه که هست" یا همان "AS IS" ارائه می گردند و هیچ گونه ضمانت صریح و ضمنی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، دارای تمامی امکانات بودن،بدون محدودیت بودن، عدم قطعی، امنیت کامل؛ توانایی و یا امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه نمی شوند. تمامی خدمات و محصولات اوستا هاست دارای محدودیت ها و یا بعضا عیب هایی می باشند. کاربر تعهد می نماید پیش از هرگونه سفارش از هر طریق ممکن (شامل وب سایت اوستا هاست، پرسش از اوستا هاست؛ جستجو در اینترنت؛کسب آگاهی از وب سایت های دیگر) از محدودیت ها و معایب سرویس مربوطه و یا سرویس اوستا هاست بطور کامل آگاهی داشته باشد و هیچ گونه ادعای عدم آگاهی و یا عدم بر آورده کردن نیاز مشتری و یا عدم توانایی کاربر در استفاده از سرویس مربوطه پس از سفارش قابل پذیرش نمی باشد. با توجه به ماهیت سرویس های اینترنتی آنها ممکن است دارای معایب و محدودیت هایی باشند که اوستا هاست تا حد ممکن این موارد را در سایت خود قید می نماید اما با توجه به گسترده بودن این موارد امکان قید کامل آنها در سایت وجود ندارد همچنین این محدودیت ها بر اساس شرایط زمان ممکن است تغییر یابند که مشتری با تمامی تغییرات بعدی آنها نیز توافق می نماید در نتیجه عدم قید یک و یا چند مورد از این محدودیت ها و یا معایب در وب سایت اوستا هاست حقی برای کاربر ایجاد نمی نماید و کاربر باید پیش از تهیه سرویس از تمامی ویژگی ها و محدودیت های آن سرویس و مطابقت آن سرویس با نیاز خود مطمئن گردد و سپس اقدام به تهیه آن نماید. در صورت عدم آگاهی کاربر و یا عدم امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه و یا عدم مطابقت نیاز کاربر با ویژگی های سرویس مربوطه کاربر به هیچ عنوان نباید سرویس مربوطه را تهیه نماید و در صورت تهیه سرویس بر اساس بند 47 (لغو سرویس از طرف کاربر) اقدام خواهد شد.
50-هزینه دادرسی
بر اساس این توافقنامه تمامی کاربران تعهد می نماید در صورت هرگونه اقدام حقوقی بر علیه اوستا هاست در تمامی محاکم قضایی و صنفی چه در پرونده تشکیل شده محکوم و یا صاحب حق شناخته شوند تمامی هزینه های دادرسی شامل هزینه وکلای اوستا هاست بر اساس هزینه عرف وکالت در زمان پیگیری پرونده؛هزینه اقامت و ایاب و ذهاب نمایندگان و وکلا و شاهدان اوستا هاست در صورتی که نیاز به حضور آنها در محلی غیر از شهر اصفهان باشد را تقبل می نماید. در صورتی که کاربر اوستا هاست با این بند موافق نمی باشد هرگز نباید از هیچکدام از محصولات و خدمات اوستا هاست استفاده نماید.
51-مطالعه این توافق نامه
مطالعه دقیق و کامل این توافق نامه و پذیرش کامل آن برای تمامی کاربران اوستا هاست الزامی می باشد. این توافق نامه در محلی قرار داده شده است که در هنگام سفارش و خرید و یا در هنگام عضویت در سایت اوستا هاست تمامی کاربران حتما باید تایید نمایند که این توافقنامه را به طور کامل مطالعه و با آن موافق می باشند و امکان خرید و یا سفارش هیچ یک از محصولات و خدمات اوستا هاست و یا عضویت در سایت اوستا هاست بدون تایید مطالعه و پذیرش تمامی بخش های این موافقت نامه وجود ندارد و هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم اگاهی از این موافق نامه پذیرفته نمی باشد.همچنین تمامی کاربران حتما باید یک نسخه از این توافقنامه را قبل از انجام هرگونه خرید و یا سفارش از اوستا هاست چاپ نموده و نزد خود به عنوان متن قرارداد و موافقتنامه نگهداری نمایند و در صورت هرگونه پیگیری از طریق محاکم حقوقی آنرا ارائه نمایند و اعلام نمایند که انرا قبل از هرگونه خرید و یا سفارش از اوستا هاست مطالعه و تایید نموده اند.

 

« برگشت

Powered by WHMCompleteSolution